יום שבת, 1 בספטמבר 2012

Texas Instruments מנסים לגייס את קהילת החובבים, שוב..

אז כמידי כמה חודשים, Texas Instruments מוציאים עוד לוח פיתוח בעלות נמוכה במיוחד (5 דולר כולל משלוח  world wide) כדי לנסות למשוך קומץ מקהילת החובבים. ואני שואל, למה? למה שחברה גדולה כמו Texas Instruments שיש לה מוצרים באלפי דולרים תרצה שחובבים יתנסו בסביבת הפיתוח שלה, הרי ברור ש99% מהם פשוט יחזרו לpic או לarduino שהם רגילים לעבוד איתו, גם ברור שמן הסתם רובם המוחלט של הצ'יפים שלהם באים  בחבילות soic במקרה הטוב, מה שממש לא הופך את הסיפור לאידאלי לחובבים. בקיצור, למרות שממש הייתי רוצה להתנסות עם בקרים של "הילדים הגדולים" (freescale, Motorola ואפילו altera למרות שהם ספציפית קצת יותר נגישים) כל העסק הזה נראה לי אבוד מראש במיוחד אחרי ביקורות על הלוח הקודם (אני חייב להודות במשהו, אני עצלן, אם הלוח לא מהבהב אחרי חמש דקות אני כנראה יאבד עניין).

התמונה גנובה באדיבות hackaday



בכל אופן, כמובן שלא יכולתי להגיד לא ללוח פיתוח בחמש דולר אז קניתי אחת בכל זאת.. ומי יודע, אולי אני אהיה מופתע לטובה.

אז לסיכום אחריי תקופה באמת ארוכה שלא כתבתי (בעיקר בגלל הצבא..) אני באמת מקווה שאכתוב יותר אבל כמובן שזה תלוי במידת הרעיונות שיהיו לי, כרגיל. בכל אופן, אשמח לשמוע את דעתכם בנוגע לפרויקטים: arduino, אלקטרוניקה, ADK, או אולי בכלל אנדרואיד או משהו בתכנות.


עד לפעם הבאה
אלון רייזמן











2 תגובות:

  1. לדעתי גם חברה שידועה ומוכרת בשנה הרבה מוצרים, אם היא רוצה להמשיך להיות בשוק ולמכור את המוצרים שלה היא צריכה לפרסם את מוצריה ולהציע לקניינים פוטנציאליים לנסות את מוצריה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אחריי כמה חודשים שלי ולעוד כמה אנשים שאני מכיר יש את הלוח, התוצאות לא כל כך מרשימות, כמעט כולנו הדלקנו את הלוח, הבהנו כמה לדים ובזה נגמר העניין... (כמו שכתבתי גם בפוסט, בסוף כל אחד חזר לארדואינו/PIC/AVR שלו..)

      מחק