יום חמישי, 4 באפריל 2013

מעט עידכונים ודברים אחרים

אז לאחר דיי הרבה זמן שלא התפרסם משהו חדש בבלוג רציתי לעדכן שאני חי, עידכנתי את עמוד הלינקים באתר ואפילו הוספתי חנות במדריך החנויות.
אז, מה בעצם אני עושה בזמן האחרון ולמה הבלוג מת? טוב, האמת שהבלוג בתקווה לא מת, אני עדיין רוצה לפרסם פה כמה דברים שעשיתי ודברים מגניבים שאני רואה וככל הנראה באמת הגיע הזמן שאני יעשה את זה.
לגבי מה אני עושה. אז ככה, בערך מנובומבר 2012 אני כותב במגזין המחשבים HWzone, לחלקכם שלא מכיר את האתר, מדובר באחד מאתרי החדשות-טכנולוגיות מהמובילים בארץ. בכל אופן, מומלץ.
לסיכום, הינה מדריך ארדואינו שכתבתי בשביל האתר, בקרוב מאוד אמור לצאת מדריך נוסף ועוד כמה מדריכי פרויקטים שגם עתידים להיות.
זהו, עד כאן, מקווה לעדכן שוב בקרוב
אלון רייזמן

*לא שכחתי את פרויקט העגבניה, שנייה לפני שבאתי לכתוב את החלק השלישי, נאלצתי לפרמט את המחשב שבו היו ממיטב הפרויקטים שלי :( בכל אופן זה יקרה מתישהו...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה